پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام هادی پور

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی تبلیغ امیربیان از راه اندازی هشتمین شعبه این مؤسسه در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سامان هادی پور، امروز در اولین همایش فارغ التحصیلان مؤسسه خطابه امیربیان که در سالن همایش امامزاده شاه سیدعلی قم برگزار شد، اظهار داشت: شورای عالی حوزه های علمیه قریب به سه ماه است که با مجوز این مؤسسه موافقت نموده و امروز با نام مؤسسه آموزش عالی تبلیغ امیربیان در حال فعالیت می باشیم.

مدیر مؤسسه آموزش عالی تبلیغ امیربیان تصریح کرد:  در عرض هشت سال به 8 شعبه در قم، تهران، اصفهان، لرستان، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان رسیده و امروز کلنگ زنی هشتمین شعبه در مشهد مقدس انجام شده است.

وی بیان داشت: مطابق با برنامه ریزی های انجام شده، آمادگی راه اندازی 23 شعبه دیگر در سایر استان ها را در پنج سال آینده داشته و به فضل الهی این کار را انجام خواهیم داد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی تبلیغ أمیربیان اظهار داشت: خوشبختانه به همت مسئولان این مؤسسه و آموزش های مناسبی که انجام شده، مسئولان فرهنگی استان های گوناگون درخواست حضور ما را داشته و زیرساخت ها و بودجه ها را در اختیار ما قرار می دهند.

این محقق و پژوهشگر ابراز داشت: امروز بصیرت افزایی در موضوع انتخابات، یکی از وظایف فارغ التحصیلان أمیربیان است؛ چراکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بیانات شیوایی در این زمینه داشته اند که ما را مکلف به انجام وظیفه می کند.

حجت الاسلام هادی پور خاطرنشان ساخت: مجمع خطبای انقلابی أمیربیان برای پرورش سخنرانان درجه یک کشوری، استانی و شهرستانی در این مؤسسه راه اندازی شده که پروژه عظیمی بوده و وقت بسیاری برای آن گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: امروز این زیرساخت برای مؤسسه أمیربیان فراهم است که با یک معرفی، در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه داشته باشد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی تبلیغ أمیربیان بیان داشت: انتظار ما از دانش آموختگان این مؤسسه آن است که در برنامه های پیش رو، کمکی برای این مؤسسه بوده و از ظرفیت بالای خود استفاده نمایند؛ چراکه امروز احتیاجات بسیاری وجود دارد که از دست شما عزیزان بر خواهد آمد.

ویدر ادامه به  روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت فرمودند: «مؤمنین وقتی به یکدیگر رسیده و معانقه می کنند، غرق در رحمت خدا می شوند، اگر ملتزم به همدیگر و همراه با هم شوند و نباشد قصدی جز رضای خدا و نیت و قصد دنیایی در این همراهی نباشد، گفته می شود به این مؤمنین که بخشیده شد گناهانتان و از نو شروع کنید».

مدیر مؤسسه آموزش عالی تبلیغ امیربیان همچنین با اشاره به فراز هایی از نهج البلاغه فَيَا عَجَباً عَجَباً وَاللَّهِ يُمِيتُ الْقَلْبَ وَيَجْلِبُ الْهَمَّ مِنَ اجْتِمَاعِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ عَلَى بَاطِلِهِمْ وَتَفَرُّقِكُمْ عَنْ حَقِّكُمْ فَقُبْحاً لَكُمْ وَتَرَحاً... گفت: فارغ التحصیلان أمیربیان یکی از مصادیق این بیان امام علی(ع) است که باید دور یکدیگر جمع شده و به فعالیت تبلیغی بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha