جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ دعموش گفت:مردم لبنان فرصت چندانی برای توافق بر سر قانون جدید انتخابات در مهلت قانونی باقی مانده ندارند و البته حزب الله لبنان نیز برای رسیدن به این قانون با هم پیمانان خود همکاری های لازم را انجام می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: ما خواستار تحقق وحدت داخلی، امنیت و ثبات در لبنان هستیم و از این رو همواره برای تصویب قانون انتخاباتی جدید بر اساس نسبیت تلاش کرده ایم تا تمام احزاب و نیروهای سیاسی لبنان به حق خود برسند.

وی افزود: مردم لبنان فرصت چندانی برای توافق بر سر قانون جدید انتخابات در مهلت قانونی باقی مانده ندارند و البته حزب الله لبنان نیز برای رسیدن به این قانون با هم پیمانان خود همکاری های لازم را انجام می دهد و بر این اساس، مشکل و مانع موجود بر سر این قانون، حزب الله نیست، بلکه این طرف های دیگر هستند که مانع تراشی می کنند، اما حزب الله از تمام توان خود برای برطرف کردن موانع استفاده می کند.

شیخ دعموش تاکید کرد: چنین قانونی می تواند کشور ما را از بحرانی بزرگ دور سازد، اما رسیدن به بن بست و عدم دست یابی به این قانون نیز می تواند لبنان را به مسیر نامعلوم و تاریکی سوق دهد و ما از تمام گروه ها و احزاب لبنان می خواهیم از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha