دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، قوام حوزه های علمیه را به قوت علمی و پژوهشی دانست و گفت: باید از فرصت و بستری که به برکت انقلاب، و حمایت‌های مقام معظم رهبری فراهم شده، به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در نشستی با مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان تاکستان، گفت: یکی از مهمترين و بارزترین مسائل در حوزه های علميه، مسئله آموزش علمی است، چرا که قوام حوزه ها به علم آموزی، قوت علمی و پژوهش است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:امروز حوزه های علمیه خواهران منشأ خدمات و برکات زیادی هستند که نشانگر توانمندی بالا در این حوزه و جامعه بانوان می باشد.

وی افزود: باید از فرصت و بستری که به برکت انقلاب، خون شهدا، مجاهدت امام راحل و حمایت‌های مقام معظم رهبری فراهم شده، به خوبی استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد:  حوزه و روحانیت در طول تاریخ همواره با از خودگذشتگی، در برابر هر گونه انحراف ایستاده اند و از مبانی دینی دفاع کرده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: طلاب باید متعهد باشند و برای موفقیت خوب درس بخوانند و معنویات خود را به نحو شایسته ای تقویت کنند.

برپایه این گزارش، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه تاکستان نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این مدرسه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha