جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب

حوزه/ مجمع عمومی«تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب»، ۱۴ اریبهشت با حضور مدیران گروه های تبلیغی در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه برگزار می شود.

حجت الاسلام استقامت در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، با اعلام این خبر گفت: «تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب»، تنها تشکل مردم نهاد و خود جوش حوزوی در امر تبلیغ گروهی است که به صورت جهادی در مناسبت‌های مختلف تبلیغی در امر ترویج مبانی دینی، مبارزه با انحرافات و عقاید باطل و پاسخ گویی به شبهات اعتقادی نوجوانان و جوانان و دیگر مسائل ارزشی فعالیت دارد.

وی افزود: این نهاد خود جوش و جهادی که از سال 89 با هدف هم افزایی، بصیرت افزایی و تبیین بیانات رهبر معظّم انقلاب در قم و در سطح و مقیاس کشوری شکل گرفته، توانسته آثار و برکات بسیار خوبی در جامعه به همراه داشته باشد.

رئیس هیئت امناء تشکل بیان داشت: در حال حاضر300 گروه تبلیغی عضو تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب می باشند. گروه های تبلیغی عضو این تشکل به صورت تخصصی در اماکان عمومی، مدارس، مناطق محروم و مرزی، فضای مجازی، فرق و ادیان فعال و تبیین کننده مبانی دینی فعالیت دارند.

وی افزود:تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب8 صبح 14 اردیبهشت ماه، مجمع عمومی خود را با حضور حضرت آیت الله اعرافی مدیریت محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه برای هم فکری و انسجام بیشتر برگزار می‌نماید.

خاطرنشان می شود: هم اکنون دفتر این مجمع در قم، خیابان جمهوری، میدان سپاه، خیابان منتهی به ریل آهن 47/s، ساختمان شهیدحقانی واقع شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha