جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی-امام جمعه آران و بیدگل

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل گفت: نکوداشت مقام معلم، حرمت نهادن به علم و حرکت در مسیر تحول و تعالی است و به یقین این جهاد ستودنی در پیشگاه خداوند مقبول و اجر عظیم دارد.

حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، شهید مطهری را الگوی تمام عیار برای جامعه مسلمین به ویژه اساتید دانست و گفت: تدبیر ویژه نامگذاری این روز بنام معلم و یادآوری بر زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم  و تربیت است.

وی، اعتلای فرهنگ و اندیشه اسلامی را در گرو تلاش هدفمند معلمان دانست، افزود: نام و جایگاه  والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست  و احترام همراه بوده است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان این که معلمی شغل انبیا است، اظهار کرد: معلم ایمان را بر لوح جان و ضمیر های بیدار حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه معلم سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشریت جاری و ساری می سازد، گفت: ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش ضرورتی اجتناب ناپذیراست .

وی با اشاره به اینکه تکریم معلم، تکریم ارزش های پایدار و با عظمتی که انسان و انسانیت برآن استوار است، می باشد، ابراز داشت: نکوداشت مقام معلم، حرمت نهادن به علم و حرکت در مسیر تحول و تعالی است و به یقین این جهاد ستودنی در پیشگاه خداوند مقبول و اجر عظیم دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha