جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان گفت: آزمون ورودی رشته های تخصصی حوزه علمیه خوزستان، جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری، در ۲ رشته «حقوق و قضا» و «تفسیر و علوم قرآنی» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: این آزمون در ۲ رشته «حقوق و قضا» و «تفسیر و علوم قرآنی» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام طلاب در این آزمون، گفت: دارا بودن مدرک اتمام سطح ۱ برای شرکت در آزمون سطح ۲ رشته‌های تخصصی و همچنین مدرک اتمام سطح ۲ برای شرکت در آزمون سطح ۳ رشته‌های تخصصی، بخشی از شرایط ثبت‌نام است که داوطلبین پس از پشت سر گذاشتن این آزمون کتبی، لازم است در مصاحبه شفاهی دو مرکز تخصصی «حقوق و قضا» و «تفسیر و علوم قرآنی» شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، زمان برگزاری این آزمون را جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و گفت: سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به‌عنوان مکان برگزاری آزمون ورودی مراکز تخصصی حوزه علمیه خوزستان در نظر گرفته شده که إن‌شاءالله صبح جمعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصری، با اشاره به تعداد نفرات ثبت‌نامی، اظهار داشت: تا به امروز قریب به ۱۳۰ نفر در آزمون ورودی ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا روز برگزاری، این آمار به بیش از ۱۵۰ نفر رسد.

وی در پایان با اشاره به مراکز تخصصی حوزه علمیه خوزستان، گفت: «شیعه شناسی»، «حقوق و قضا»، «تفسیر و علوم قرآنی»، «مهدویت»، «امامت» و «فلسفه» ۶ مرکز تخصصی حوزه علمیه خوزستان هستند که به تربیت کارشناسان برجسته دینی می‌پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha