جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الدقاق

روحانی بحرینی گفت: هر اقدام و برنامه ای غیر مسوولانه به طرف شیخ بزرگوار ما آیت الله شیخ عیسی قاسم که جانمان فدایش باد؛ آتشفشان خطرناکی است که منفجر می شود و غرش آن در همه جا طنین انداز خواهد شد و پشت این نظام را می شکند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با نزدیک شدن زمان محاکمه شیخ عیسی قاسم، فضای خشم و نارضایتی مردمی بر بحرین حاکم است. مردم منطقه الدراز سه روز منتهی به محاکمه را در تعیین آینده بحرین تاثیر گذار دانسته اند و از تمام مردم خواسته اند در این روزهای مهم مبارزاتی به خیابان ها بیایند و در برابر خطرناک ترین جنایت تاریخ بحرین علیه شیعیان بایستند.

حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق در گفت و گو با سرویس بین الملل حوزه با هشدار به صدور هر گونه حکم ضد آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: هر حکمی ضد آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر شود تاج و تخت  حکومت بحرین را واژگون و زیرو رو می کند، و آنچه ، بعد از اعلام حکم اتفاق می افتد از گذشته متفاوت خواهد بود .

 وی ادامه داد: انتقادات بین المللی از حکومت بحرین نظام خود رای و مستبد آل خلیفه را ملزم و پایبند به این انتقادات نمی کند و از این رو نظام توجه زیادی به این واکنش های جهانی ندارد اما نظام بحرین تلاش می کند صدور انتقادات بین المللی که بر ضدش در محافل و نشست های حقوق بشری در جهان مطرح می شود،  ممانعت کند.

 نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران با اشاره به پیشنهاد نماینده ایران درنشست حقوق بشری سازمان ملل برای طرح گفت و گو همه جانبه  در زمینه حل بحران بحرین گفت: عربستان سعودی دشمنی زیادی با ایران دارد از این رو هرگز دعوت جمهوری اسلامی ایران را در خصوص گفت و گو ها در بحرین را نمی پذیرد و گوش شنوایی برای این حقایق ندارد.

 وی تصریح کرد: هر اقدام و برنامه ای غیر مسوولانه به طرف شیخ بزرگوار ما آیت الله شیخ عیسی قاسم که جانمان فدایش باد؛ آتشفشان خطرناکی است که منفجر می شود و غرش آن در همه جا طنین انداز خواهد شد  و پشت این نظام را می شکند.

 روحانی بحرینی ادامه داد: جناب شیخ آیت الله عیسی قاسم مرجع دینی و مجاهد (ایده الله) شخصیت بزرگی است که در قلوب تمام مسلمانان و آزادگان جهان جای دارد و کسانی که ایشان را در کشور کوچک بحرین محاصره کردند جرم و گناه بزرگی مرتکب شده اند.

حجت الاسلام الدقاق گفت: استفتاءاتی را آماده کردیم و آنها را به ده نفر از مراجع عظاممان فرستادیم و ملاقت و دیدارهایی میدانی با ایشان داشتیم و هر زندان و یا هر مجازات یا تبعید علیه شیخ بزرگوار ما محکوم است و عواقب زیادی خواهد داشت و هرکسی با آتش بازی کند خواهد سوخت و میدان عمل راستی قول ما را شهادت  می دهد و خداوند در  همه امور یاری دهنده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha