جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسمی دولابی

حوزه/ دشمنان در عرصه سیاست دنبال تضعیف نظام و انقلاب، در عرصه اقتصاد به دنبال وابستگی و در عرصه فرهنگی نیز به دنبال تغییر سبک زندگی، باورها وسلطه آموزشی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسمی دولابی عصر امروز در گردهمایی طلاب و فضلای زنجانی حوزه علمیه قم که در مدرسه امام موسی کاظم(ع) قم برقرار شد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت گفت: در شرایطی قرار داریم که دشمنان از هیچ ذره ای دشمنی  نسبت به نظام و انقلاب فروگزاری نمی کنند.

 عضو خبرگان رهبری افزود:  دشمنان در عرصه سیاست دنبال تضعیف نظام و انقلاب، در عرصه اقتصاد به دنبال وابستگی  و در عرصه فرهنگی نیز به دنبال تغییر سبک زندگی، باورها، سلطه آموزشی می باشند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل رسالت حوزویان دشوار است و لازم است با حضور و بصیرت افزایی، موجب بیداری مردم نسبت به انتخابات شوند و جامعه را نسبت به برنامه های دشمن هوشیار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی افزود: مبلغین با حضور در جامعه، مردم را نسبت به شرایط موجود و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری توجه دهند و به مردم بگویند «انتخاب فرد اصلح، انقلابی، ولائی و دارای روحیه استکبار ستیزی در جایگاه ریاست جمهوری می تواند باعث پیشرفت کشور و نظام شود. 

وی بابیان اینکه طلاب زنجانی حدود2 هزار نفر می باشند افزود: بسیاری از طلاب در عرصه خدمت رسانی در جاهای مختلف نظام اسلامی فعال می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha