جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین توکل

حجت الاسلام والمسلمین توکل گفت: لازمه حل مشکلات کشور، اتکای به توان داخل است نه این که نگاه ما به بیرون از مرزها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه  لازمه حل مشکلات کشور، اتکای به توان داخل است؛ نه این که نگاه ما به بیرون از مرزها باشد، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند کاندیداهای انتخابات باید به مردم قول بدهند که برای حل مشکلات کشور نگاهشان به بیرون از مرزها نیست.

وی با اشاره به این که عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، شرط غلبه بر مشکلات موجود در بحث اقتصادی است، خاطرنشان کرد: ما اگر می خواهیم که به رشد و توسعه دست یافته و بر مشکلاتی از قبیل بیکاری و رکود فائق شویم، می بایست بیش از هر چیز بر ظرفیت های عظیم داخلی اعم از نیروی قوی انسانی و نیز منابع غنی طبیعی و خدادادی تکیه کنیم.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که ملت بزرگ ایران برای موفقیت نیازی به بیگانگان ندارد، گفت: البته منظور ما این نیست که به طور کلی دروازه های کشور را به روی خارج ببندیم؛ بلکه هدف باید این باشد که از توانایی های داخل استفاده کرده و در تعامل با خارج از دایره عزت و اقتدار خویش خارج نشویم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد : کاندیداهای انتخاباتی باید مراقب باشند که چه وعده ها و شعارهایی می دهند و اگر واقعاً توان اجرای آن ها را ندارند، بی جهت به مردم وعده سرخرمن ندهند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha