جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه

حوزه/ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با ۷۴ عنوان کتاب جدید خود در نمایشگاه سی ام کتاب تهران حضور دارد.

سیدسعید عزتی درگفت وگو با خبرگزاری حوزه، گفت: انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با آخرین محصولات علمی  و پژوهشی این موسسه در بخش ها و رشته های مختلف در نمایشگاه سی ام کتاب تهران حضور یافته است.

مسئول غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نمایشگاه کتاب تهران افزود: این غرفه با 73 کتاب از جدیدترین کتب و منشورات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: استقبال خوبی از سوی طلاب و دین پژوهان در این غرفه را شاهد بوده ایم، البته هرچند نمایشگاه می تواند نقش مهمی در معرفی آثارموسسات دینی و حوزوی داشته باشد، اما می توان گفت که استقبال از کتب و رونق گرفتن این بخش نیازمند تحولاتی است که باید در بخش های حمایتی انجام شود،

عزتی اظهارکرد: از جمله کتاب های عرضه شده در این غرفه می توان به ره یافت ها و ره آوردها، نظام جامعه شناسی سینوی، بررسی تاریخی اندیشه تفویض ولایت تکوینی در دوره معصومان (ع)، اطاعت از حاکم جائر در نظام امامت و خلافت، مبانی فقهی اقتصادی توزیع ریسک (مخاطره) در بازارهای مالی، در جستجوی صراط مستقیم و... اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه کتاب تهران فردا به کار خود پایان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha