پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شور انتخاباتی مردم خوزستان

حوزه/ شعب‌ اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌های استان خوزستان، میزبان حضور پرشور و نشاط مردم خون گرم این استان شد و نبض همدلی مردم به شمارش افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امروز هم‌زمان با سراسر کشور، حماسه‌ای بزرگ در سطح شهرها و روستاهای استان خوزستان آغاز شد و ۳۷۲۰ شعبه اخذ رأی آماده دریافت رأی مردم شدند.

امروز مردم غیور و انقلابی خوزستان نبض همدلی را با سایر استان‌های کشور به شمارش انداختند و از لحظات آغازین رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، به ندای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای لبیک گفته و در شعب رأی‌گیری حاضر شده و رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

 بر اساس اعلام ستاد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در خوزستان، بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند که می‌توانند در ۳۷۲۰ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی حضور یابند.

لازم به ذکر است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۷۶ شهر و ۲۱۱۴ روستای خوزستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha