شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شرکت حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در امتداد تبعیت از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و به منظور حمایت از نظام اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی دقایقی پیش با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار 548 انداختند.

ایشان در جمع خبرنگاران اظهار داشتند: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در امتداد تبعیت از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و به منظور حمایت از نظام اسلامی می باشد.

معظم له ادامه دادند: انتظار مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید از جامعه اسلامی در وهله اول حضور حداکثری و در گام دوم انتخاب فرد اصلح است.

ایشان بیان داشتند: انتخاب فرد اصلح می تواند بسیاری از موانع مشکلات و دغدغه های نظام اسلامی را برطرف کند و نسبت به معیشت مردم گره گشایی نماید.

این استاد خارج فقه حوزه ادامه دادند: امروز سرنوشت به مملکت به دست امت اسلامی قرار گرفته است که با حضور حداکثری باید سعی کنیم بهترین را انتخاب نموده، و این امانت خدمت و خدمتگذاری را به آن بسپاریم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مردم باید آگاهانه و طبق منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید فرد اصلح را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha