جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاسخگویی به سؤالات شرعی

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س)خرم آباد از آمادگی طلاب و اساتید این مدرسه برای پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان روزه دار خرم آبادی خبر داد.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: به دلیل قرار گرفتن مدرسه فاطمیه در مرکز شهر خرم آباد، طلاب و اساتید این مدرسه در ماه رمضان بصورت حضوری پاسخگوی سؤالات شرعی روزه داران خواهند بود. همچنین درطول سال نیز بصورت تلفنی به سوالات شرعی بانوان پاسخ می دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد در ادامه از برگزاری جزء خوانی قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان در این مدرسه خبر داد و خاطر نشان کرد:این برنامه معنوی در ماه بهار قرآن هر روز از ساعت 9 تا 11 با حضور عموم بانوان و طلاب برگزار می شود.

وی همچنین از حضور طلاب و مبلغان این مدرسه بصورت مستمر در مصلی الغدیر خرم آباد خبر داد و گفت: مبلغان هر هفته در پایگاه نماز جمعه به سؤالات شرعی بانوان و شبهات آنان در زمینه های دینی و خانوادگی پاسخ می دهند.

وی در پایان برگزاری سخنرانی های مذهبی در این مدرسه با حضور اساتید حوزه و همچنین برگزاری ادعیه  خاص در مناسبت های مختلف را از دیگر برنامه های فرهنگی در مدرسه علمیه فاطمیه (س) برشمرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha