جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احیاء

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در این مدرسه علمیه خبر داد.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان آن، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در این مدرسه با حضور طلاب و عموم مردم برگزار می شود، اظهار داشت: مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم اباد بدلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و محل تردد عابران همواره در ارائه خدمات دینی به مراجعان پیشتاز بوده است .

وی بیان داشت: طلاب، اساتید و کادر علمی آموزشی این مدرسه علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال نیز علاوه بر استقرار در مدرسه، در مصلی نماز جمعه نیز پاسخگوی سوالات شرعی و دینی مردم بویژه بانوان هستند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد خاطر نشان کرد: مراسم شب های قدر با سخنرانی حوزویان و با شرکت عموم مردم و طلاب در این مدرسه برگزار می شود.

موحدی در ادامه از برگزاری کلاس های فوق برنامه ویژه طلاب در تابستان امسال خبر داد و گفـت: امسال کلاس های احکام، زبان و رایانه در این مدرسه برگزار می شود و طلاب می توانند برای ارتقاء مهارت های لازم در این کلاس ها شرکت نمایند .

وی در پایان از برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی برای طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: این اردو نیز با هدف تجدید روحیه معنوی طلاب تابستان امسال برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha