شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان لرستان، شهـدای مدافع حـرم را پیام آور امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فلسفه دفاع شهدای مدافع از حریم اهل بیت(ع) برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در بزرگداشت یکی از  شهدای مدافع حرم، در مسجد امام حسن عسگری(ع) خرم آباد، شهدای مدافع حرم را نماد ایثا، شجاعت و دفاع از دین خواند و گفت: آنچه که ما را در منطقه و جهان به عنوان کشوری مقتدر و موفق معرفی کرده، ایمان و اعتقاد قوی و ایثارگری های شهـدای والامقام و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تاریخ حماسه شیعه، همواره گواه تجلی و تأسی راست‌ قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت بوده است، بیان داشت: مدافعان حرم با تاسی از مولای شهیدشان امام حسین (ع) شجاعانه و با اخلاص پیام نهضت عاشورا را به گوش جهانیان می رسانند. 

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان خاطر نشان کرد: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌کنند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمـادی با اشاره به تقابل ایمان و کفر از بدو خلقت بشر تاکنون، قیام امام حسین(ع) را نمونه بارز رویارویی دو جبهه حق و باطل عنوان کرد و افزود: شهـدا، پیشگامان عرصه جهاد و شهادت هستند و همه وظیفه داریم روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر باطل را تقویت و حفظ کنیم .

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما معرفی شهدای مدافع حرم و فلسفه دفاع آنها به نسل جوان جامعه است، تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی مدیون اندیشه های امام راحل، مجاهدت شهدا و تدابیر و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است، لذا باید از آن صیانت کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان همچنین در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از25 سال از رحلت امام(ره) تثبیت ارکان نظام و فراهم کردن بستر برای آینده انقلاب همچنان از طریق رهنمود ها و اندیشه های این شخصیت بزرگوار انجام می گیرد، گفت: باید مقدمات برگزاری هرچه با شکوه مراسم ارتحال امام راحل (ره) در استان فراهم شود .

حجت الاسلام حیات الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در همه شهرستان های استان و در مصلای الغدیر خرم آباد خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان لرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام

                                               

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha