پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، مردم را پیروز واقعی انتخابات خواند و گفت: رئیس جمهور منتخب بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، برای پیشرفت کشور در تمام عرصه ها از تمام نخبگان استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرّم آباد با بیان این که حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق های رای اوج وفاداری ملت به نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد، گفت: شرکت گسترده ملت در این حماسه سرنوشت ساز پشتوانه ای برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه پیروز واقعی این رخداد سرنوشت ساز ملت فهیم و وفادار ایران اسلامی هستند، افزود: صف های گسترده مردم در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه‌ بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را که فکر می کردند، مردم از نظام جمهوری اسلامی دلسرد شده اند را نقش بر آب و بی اثر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد: ملت بابصیرت و فهیم ایران اسلامی جدای از طیف بندی های سیاسی و جناحی، با شرکت در پای صندوق های رای، حماسه کم نظیری را رقم زدند و چشم جهانیان و در راس آن استکبار جهانی به این همه وفاداری و تعهد خیره ماند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف موجب اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی خواهد شد، افزود: حضور حماسی و دشمن شکن مردم در انتخابات اخیر برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار نظام افزود.

وی با اشاره به این که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با رفاقت و همدلی در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی تلاش  کنندگفت : کاندیداها و افرادی که به ظاهر پیروز نشده اند، بدانند که تنور انتخابات با رقابت گرم شده بود و همین رقابت نیز بهانه ای برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، برای پیشرفت کشور در تمام عرصه ها از تمام نخبگان استفاده کند، اظهار کرد: با حرکت در مسیر ولایت فقیه و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان متعهد و متخصص می توان به رونق تولید و اشتغال کمک کرد

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب باید بداند متعلق به آحاد ملت است و در جهت رفع مشکل بیکاری، ازدواج و مسکن جوانان برنامه ریزی و همت لازم را بکار گیرد، خاطر نشان کرد: منتخب مردم باید با برنامه ریزی و دلسوزی لازم در راستای عملی کردن شعارهای انتخاباتی خود تلاش کند و نتیجه این تلاش ها در بهبود اوضاع معیشتی مردم نمود یابد.

وی در پایان گفت: رئيس جمهور منتخب باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و آرمان های امام (ره) و شهدا یاری گر عمل به اررزش ها همراه با رشد و آبادانی ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha