جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامی لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از هزارو ۴۰۰ مبلغ ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان در دو بخش خواهران و برادران دو روز قبل از ماه مبارک به مساجد شهری، روستایی و مناطق تبلیغی استان اعزام خواهند شد، گفت: مبلغان در این ایام با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی تا پایان ماه مبارک رمضان، به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع مشغول خواهند بود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های تفسیر قرآن از برنامه های محوری مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: علاوه بر هزار و ۴۰۰ مبلغ که در ماه رمضان در مناطق مختلف استان حضور دارند، تنی چند از اساتید تفسیر قرآن نیز در برخی شهرستان های استان برنامه تفسیر روزانه قرآن کریم را اجرا خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در طول ماه مبارک رمضان، ائمه جمعه شهرستان های استان هم برنامه های تفسیر قرآن را برای روزه داران برگزار خواهند کرد، ابراز داشت: برگزاری برنامه جزءخوانی و پخش مستقیم از شبکه های رادیو و تلویزیون استانی از دیگر برنامه های محوری برای روزه داران خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی در پایان اجرای برنامه های فرهنگی در طول ماه مبارک، برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه و برگزاری برنامه لیالی پرفیض قدر با سخنرانی مبلغان و اساتید حوزه را هم از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha