جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امتحانات

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از شرکت یک هزار و ۲۸۹ طلبه این استان در امتحانات پایان سال حوزه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه امتحانات طلاب از امروز آغاز و تا نیمه خرداد ماه ادامه دارد، گفت: این تعداد طلبه در پایه های یک تا ده در امتحانات پایان سال شرکت می کنند .

وی با اشاره به تفاوت سیستم آموزشی حوزه با سایر سیستم های آموزشی، بیان داشت: در حوزه، طلاب در طول سال با شرکت در مباحثه و پیش مطالعه، دروس خود را فرا می گیرند و روز امتحان نیز تنها دروس را مرور خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که طلاب باید با تمرکز و دقت بیشتری خود را برای شرکت در امتحانات پایانی آماده کنند، یادآور شد در طول تابستان نیز بهتر است طلاب با شرکت در بحث و مطالعه به ارتقاء دانش خود بیافزایند.

قبولی بیش از ۲۴۰ نفر در آزمون ورودی حوزه لرستان

حجت الاسلام  موسوی در ادامه با اشاره به قبولی ۲۴۶ نفر در آزمون ورودی حوزه لرستان، گفت: ۳۶۶ نفر تکمیل ظرفیت حوزه اعلام شده است که با توجه به کیفیت محوری در اموزش نسبت به گزینش  استعداد و توانایی افراد علاقمند اقدام خواهد شد و در نهایت افراد مومن و دادای توانایی علمی بالا جذب مدارس علمیه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه برای تربیت مبلغان کارآمد و با انگیزه به افراد  انقلابی، متعهد و باهوش نیازمند است، گفت:در این خصوص تلاش حوزه های استان بر کیفیت محوری جذب متمرکز شده است .

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha