سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
صف رأی

حوزه/ حجت الاسلام امیدیان، حضور حماسی مردم در انتخابات را لبیک به رهبر معظم انقلاب خواند و بر لزوم خدمت به محرومان، رفع مشکل بیکاری و ازدواج جوانان و بهبود وضع معیشتی مردم تاکید کرد.

 حجت الاسلام سعید امیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به نقش ویژه و اثرگذار مقام معظم رهبری، حوزه و روحانیت در حماسه سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت، گفت: بدون شک یکی از مولفه هایی که توانست حضور مردم و حتی افرادی که از فضای انتخابات و نظام فاصله گرفته بودند، در حماسه 29 اردیبهشت را پررنگ و کم نظیر سازد، فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه معظم له رای مردم را حق الناس و امانت برشمرده و فرمودند«حافظ و امانت دار آراء مردم هستم و مردم بدانند هر آنچه در صندوق های رای ریخته می شود، همان بیرون خواهد آمد»، تصریح کرد:همین صراحت کلام گهر بار ایشان حجتی برای حضور آگاهانه و خودجوش مردم در انتخابات اخیر بود.

موسس و تولیت مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد، ادامه داد: همین اعتماد و پشتوانه موجب شد تا مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی با نگاه اعتماد و صیانت از آراء در تعیین سرنوشت کشور خویش سهیم باشند.

مردم همچنان ادامه دهنده انقلاب 57 هستند

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای واقع شده که نبود دموکراسی  و به تعبیری مردم سالاری دینی اطراف آن را فرا گرفته،خاطر نشان کرد: حضور کم نظیر و گسترده مردم در حماسه اخیر به دنیا نشان داد مردم همچنان ادامه دهنده انقلاب ۵۷ هستند و علی رغم ضعف هایی که بعضا در عملکرد برخی مدیران دیده می شود، همچنان پایبند آرمان های والای انقلاب، امام راحل و ولایت فقیه خواهند بود.

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان تاکید کرد: حضور گسترده مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی در انتخابات اخیر به نوعی ابعاد مردم سالاری دینی و دموکراسی واقعی را به مردم دنیا نشان داد.

موسس و تولیت مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات موجب افزایش قدرت چانه زنی مسئولان نظام در عرصه بین الملل است، گفت: همین اعتماد مردمی به نظام پشتوانه ای عظیم برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران در تعاملات بین المللی است.

رئیس جمهور منتخب به وعده ها عمل کند

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه وظیفه دولتمردان با این اعتماد مردمی حماسه ساز سنگین تر شده، گفت: رئیس جمهور منتخب باید با عمل به وعده ها پاسخگوی حضور کم نظیر، هوشمندانه و اعتماد مردمی به نظام باشد.

لزوم خدمت به محرومان و رفع مشکل بیکاری و ازدواج جوانان

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه دولتمردان در اجرای برنامه ها و اهداف خود باید دغدغه های مقام معظم رهبری برای بهبود وضعیت معیشت مردم را در نظر داشته باشند، تصریح کرد: خدمت به محرومان، بهبود وضعیت معیشت مردم، رفع محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور، کاهش آسیب های اجتماعی، حل مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان از جمله مسائلی است که رئيس جمهور منتخب باید به آنها ورود پیدا کند و برنامه های منسجم و هدفمندی در این راستا داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha