پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با اشاره به جنایات و توطئه های آمریکا، گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و برای تامین منافع خود، حتی به هم پیمانانش هم رحم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین طلاب بسیجی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات، گفت: این حضور پاسخ محکمی به دشمنان بود و نشان داد که مردم هنوز پای آرمان های انقلاب، امام(ره) و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با اشاره به جنایات و توطئه های آمریکا، ادامه داد: آمریکا غیرقابل اعتماد است و برای تامین منافع خود، حتی به هم پیمانانش هم رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال تضعیف توان دفاعی ایران اسلامی است، افزود: باید توان دفاعی کشور به گونه ای باشد که دشمن حتی خیال حمله به ایران را در سر نپروراند.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه به امضای سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و آن را مغایر با چارچوب های دینی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران اسناد بالادستی محکم و متقنی دارد که برگرفته‌ از دستورات قرآن است و وقتی که چنین سرمایه در اختیار ماست چه ضرورتی دارد که‌ از کشورهای غربی دستور بگیریم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان این که امید و اعتماد به شیطان بزرگ و قدرت‌های مادی سراب بی‌حاصلی است که سبب خسران در دنیا و آخرت می‌شود، گفت: طلاب و روحانیون باید به رسالت بصیرت افزایی و روشنگری خود عمل کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha