جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با تاکید بر این که مردم با هر سلیقه سیاسی پای آرمان های امام(ره) و شهدا ایستاده اند، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات سند محکم و قوی عظمت و سربلندی کشور است و هیچ دشمنی نمی تواند این قدرت و اقتدار را خدشه دار کند.

حجت الاسلام نعمت اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین، با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات و پیام این حضور در فضای بین الملل گفت: تمام دنیا همواره بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چشم به انتخابات ایران داشته تا بتوانند در صورت ضعف، از آن بهره برداری کنند، ولی مردم همیشه در صحنه و با درایت ایران اسلامی با حضور قوی و محکم خود نشان داده اند که اجازه اجرای نقشه های دشمنان را نمی دهند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نشان دهنده علاقه مردم و ملت به کشور، نظام و رهبری معظم انقلاب بود و به نوعی یک همه پرسی برای عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده که در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، در صحنه های حساس حضوری پرنشاط و دشمن شکن داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این حضور قوی عاملی برای اقتدار ایران در مجامع و صحنه های بین المللی و پشتوانه ای برای قدرت ایران اسلامی است، لذا حضور آگاهانه و با نشاط مردم در روز رای گیری به همه دنیا ثابت کرد که مردم یکپارچه از نظام حمایت کرده و این پشتیبانی باعث آرامش و امنیت خواهد بود.

حجت الاسلام نعمت اللهی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در روز رای گیری با هر سلیقه و نظر سیاسی نشان دهنده علاقه مردم به تعیین سرنوشت آینده کشور بود و حضور گسترده مردم سند محکم و قوی عظمت و سربلندی کشور است و هیچ دشمنی نمی تواند این قدرت و اقتدار را خدشه دار کند.

وی افزود: حضور با نشاط و به یادماندنی ملت ایران در این حماسه بزرگ بازتاب گسترده ای در مجامع بین المللی داشته ایران را به یک کشور با اقتدار تبدیل نموده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha