دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روحانی سنی در حرم امام حسین (ع)

حوزه/ دکتر ماجد سلیمان الفهداوی مسئول نهاد اعتدالگرایی در الانبار عراق گفت: دعوت حضرت آیت الله سیستانی برای همزیستی مسالمت آمیز و کنار گذاشتن افراطی گری با هدف وحدت اسلامی و نجات عراق از توطئه های بزرگی که می خواستند وحدت و همزیستی عراق را بر هم بزند، انجام گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر ماجد سلیمان الفهداوی مسئول نهاد اعتدالگرایی در الانبار عراق گفت: دعوت حضرت آیت الله سیستانی برای همزیستی مسالمت آمیز و کنار گذاشتن افراطی گری با هدف وحدت اسلامی و نجات عراق از توطئه های بزرگی که می خواستند وحدت و همزیستی عراق را بر هم بزند، انجام گرفت.

الفهداوی و هئیت همراه وی در حرم امام حسین (ع) حضور یافته و با حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفتگو کردند.

الفهداوی گفت: نماینده آیت الله سیستانی در این دیدار بر وحدت خطابه  دینی هدفمند و اعتدالگرا به ویژه در شهر های الانبار، نینوا و صلاح الدین برای نجات عراق از توطئه های بزرگ تاکید کرد.

وی افزود: دعوت آیت الله سیستانی از طریق خطبه های نماز جمعه برای همزیستی مسالمت آمیز، تأثیر بسزایی در تثبیت وحدت اسلامی داشته است و اهالی این شهر ها در صدد برگزاری نشست ها و دیدار هایی برای تاکید بر اصل همزیستی مسالمت آمیز و برداری اسلامی، هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha