پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام جواد فاطمی نسب

حوزه/ امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمنان و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به دنبال از بین بردن اتحاد مثال زدنی ملت ایران هستند و هدفشان دور شدن مردم از ولایت فقیه و ایجاد شبهه در مسایل دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه باقر العلوم (ص) و روحانیون شهرستان سرپل ذهاب گفت: ایران در خط مقدم  مبارزه به تروریستم است و همه کشورهای جهان این مسئله را می دانند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: کشور هایی که ایران را محور شرارت می دانند کاش نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی بیندازند و ببیند که چه کشوری به اندازه ایران از ناحیه ترور و تروریستم آسیب دیده و شهید داده است.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه روحانیان و مبلغان دینی باید هوشیاری خود را در این برهه از زمان حفظ کنند، گفت: امروز دشمنان ملت ایران و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به دنبال از بین بردن اتحاد مثال زدنی ملت ایران هستند و هدفشان دور شدن مردم از ولایت فقیه و ایجاد شبهه در مسایل دینی است.

امام جمعه سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه داعش و دیگر گروهک های تروریستی آخرین روزهای حیات خود را سپری می کنند، گفت: حملات تروریستی پراکنده در سطح جهان نشان از بین رفتن انسجام این گروه تروریستی است و به جرأت می توان گفت که همین گروه تروریستی روزی گریبان حامیان خود را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مردم  از هر دین و مذهبی که هستند باید وحدت و یکپارچکی خود را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب عنوان داشت: مردم کرمانشاه هشت سال در مقابل رژیم بعث با افتخار و اقتدار ایستادند، حال افرادی وابسته به گروهک های تروریستی به دنبال وارد کردن ضربه ای به این نظام اسلامی هستند در حالی که از روحیه انقلابی و شجاعت ملت و به ویژه مردم این خطه کاملا بی خبرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha