پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی ، امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی پور، حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش را نمایشی کوچک از اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: این اقدام، پاسخی به حملات تروریستی اخیر داعش در ایران و تحرکاتشان در سوریه بود تا بدانند جمهوری اسلامی هیچ اقدامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهان داعش در شهر دیرالزور سوریه، اظهارداشت: دشمنان با استفاده از استراتژی‌هایی مخوف و فتنه انگیز در تلاش برای ایجاد تفرقه و ترس میان مردم مسلمان کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، به واسطه گروهک‌های تروریستی بوده و برای این مسأله نیز از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه سوریه به عنوان سنگر قوی جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، گفت: از آنجایی که سوریه همواره حامی و پشتیبان ایران، انتفاضه فلسطین و حزب‌الله لبنان بوده است، مورد تهاجم همه جانبه استکبار و نوکران آن‌ها در منطقه قرار گرفته و لازم بود تا درس عبرت بزرگی به دشمنان جبهه مقاومت داد.

*ضرب شصت کوچک سپاه به دشمن

امام جمعه آبادان، حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش را درس عبرتی برای کشورهای مرتجع عربی و همچنین آمریکا دانست و تصریح کرد: این اقدام، ضرب شصتی کوچک برای حملات تروریستی اخیرشان در ایران و تحرکاتشان در سوریه بود تا بدانند ایران هیچ اقدامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدای مدافع حرم، اذعان داشت: حضرت آقا به درستی اشاره کردند که دشمنان و آنانی که از درون احساس ترس می‌کنند، بدانند که ایران هیچ اقدامی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش، تنها یک نمایشی کوچک از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات بی عقلانه دشمن است.

*سوریه خط مقدم مبارزات اسلامی است

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، راه‌اندازی جبهه‌ای برای منحرف کردن افکار عمومی جهان و معطوف کردن آن‌ها به سوی سوریه را یکی از استراتژی‌های چندین ساله غرب عنوان کرد و گفت: دشمنان برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جریان‌های آزادی‌خواهانه، جبهه‌ای دیگر را در سوریه راه‌اندازی کردند تا ذهن مردم را منحرف کنند و در این صورت بتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده‌سازی کنند؛ اما به حول قوه الهی تا به امروز نتوانسته‌اند به مقاصد خود یعنی براندازی حکومت قانونی سوریه برسند.

امام جمعه آبادان در ادامه تأکید کرد: این زمزمه‌هایی که در کشور و بر خلاف جبهه مقاومت و حمایت از آنان به گوش می‌رسد، صدای دشمن بوده و باید جلوی آن‌ها را گرفت.

*روز قدس فرصتی برای تحکیم وحدت اسلامی

وی در پایان با بیان اینکه بهترین راه مقابله با مستکبران وحدت و همدلی مردم و کشورهای آزادی اسلامی است، تصریح کرد: باید برای پیروزی جبهه حق بر باطل اتحاد داشت و هم اکنون روز قدس فرصتی مغتنم برای اعلام برائت از دشمنانی است که مخالف استقلال و آزادی کشورهای اسلامی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha