چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمانان و اعلام انزجار آنان در برابر جنایات غیرانسانی داعش و صهیونیست بین المللی است، گفت: شرکت مردم مسلمان در هر جای دنیا در راهپیمایی روز قدس، نشانه پایداری و استقامت مسلمانان بر روی ارزش های اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز قدس که در دفتر امام جمعه برگزارشد، گفت: روز قدس، روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی مردم مسلمان جهان علیه رژیم غاصب اسرائیل است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: روز جهانی قدس، به عنوان روز وحدت و انسجام مسلمین جهان می تواند دل های مسلمانان را به هم نزدیک و نگاه آنان را متوجه دشمن مشترک، یعنی اسرائیل غاصب کند.

وی ادامه داد: مسأله فلسطین و قبله اول مسلمین همیشه مورد نظر مسلمانان بوده و نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس از یادگارهای حضرت امام (ره) است که شاهدیم هرساله این روز پرشورتر از سال پیش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمانان و اعلام انزجار آنان در برابر جنایات غیرانسانی داعش و صهیونیست بین المللی است، ادامه داد: شرکت مردم مسلمان در هر جای دنیا در راهپیمایی روز قدس، نشانه پایداری و استقامت مسلمانان بر روی ارزش های اسلامی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: روز قدس، فقط حمایت از ملت فلسطین نیست، بلکه روز امت اسلامی است و  فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم بسیاری از کشورها در خاورمیانه و جهان مظلوم و بی دفاع به وسیله ایادی قدرت های استکباری ناجوانمردانه کشته می شوند و کشورهای مدافع حقوق بشر در مقابل این جنایات بی تفاوت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: روز جهانی قدس از عوامل مهم تاثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هرچه باشکوه تر آن می تواند زمینه ساز نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی شود، لذا همه مسئولان  با همدلی و همراهی زمینه حضور پررنگ مردم را در این روز حماسی نظیر سال های قبل فراهم کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha