جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، تنها راه عزت کشور را داشتن بینش و بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: باید از تاریخ درس ها و عبرت ها گرفت که دوستی با آمریکا و غرب هیچ سودی ندارد و زمینه ساز نابودی دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب و نظام در ابعاد مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای ترور شهرستان تاکستان که  در مسجد حجتی این شهرستان  برگزارشد به شهدای ترور در ایران اشاره کرد و گفت: امید است با 17 هزار شهید ترور، وجدان های خفته از خواب غفلت بیدار شوند و خباثت های کشورهای غربی علیه ایران اسلامی برملا گردد.

وی با اشاره به این که غربی ها پرورش دهنده تروریست می باشند و با تشکیل گروه های آدم کشی، به حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از تروریسم می پردازند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه عزتمند و سربلند بوده و این اقتدار به برکت خون مطهر صدها هزار شهید به دست آمده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که شهدا برای مقابله با فتنه هایی به شهادت رسیدند که تلاش داشتند به اسلام اصیل ضربه بزنند، تصریح کرد:  عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است و به برکت مجاهدت شهدا، این نظام با قدرت و صلابت به راهش ادامه خواهد داد و هر نوع فتنه و فتنه گری را از سر راه بر خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که دشمنی های استکبار جهانی علیه انقلاب و اهداف و ارزش های متعالی آن همچنان ادامه دارد، افزود: آمریکای جنایتکار می خواهد اصل نظام مقدس و ولایی ما را نابود کند، لذا همواره در هر مقطع زمانی دست به نقشه و توطئه ای جدید می زند .

وی، تنها راه عزت کشور را داشتن بینش و بصیرت و ولایتمداری دانست و  تصریح کرد: باید با مقاومت در برابر دسایس مختلف آنها با عظمت و قدرت تا مرز جان ایستادگی نمود.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که راه نورانی انقلاب اسلامی همان راه امام خمینی (ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و تکیه بر اصول و ارزش های الهی و دینی است، گفت: باید از تاریخ درس ها و عبرت ها گرفت که دوستی با آمریکا و غرب هیچ سودی ندارد و زمینه ساز نابودی دستاوردهای ۳۸ ساله انقلاب و نظام در ابعاد مختلف است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha