چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اگر عدل علی(ع) در زندگی بشر الگو قرار می‌گرفت شاهد این همه ظلم در جهان نبودیم، لذا ما شیعیان وظیفه داریم که با الگو گیری از سیره آن حضرت، جهان را برای ظهور مصلح و موعود آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع کارکنان سپاه شهرستان اقبالیه ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) اشاره وگفت: آموختن وشناختن  از زندگی حضرت علی(ع) و پیاده‌سازی آن در جامعه اسلامی، باعث رفع مشکلات زیادی می‌شود.

وی با تاکید بر این که سراسر زندگی حضرت علی (ع) حاوی درس‌های مهمی نه تنها برای شیعیان، بلکه همه بشریت است، تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) مظهر شجاعت، عدل و عدالت است و باید از سیره حضرت در زندگی درس بگیریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: اگر عدل علی(ع) در زندگی بشر الگو قرار می‌گرفت شاهد این همه ظلم در جهان نبودیم، لذا ما شیعیان وظیفه داریم که با الگو گیری از سیره آن حضرت، جهان را برای ظهور مصلح و موعود آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که براساس سیره علوی می توان در عین زهد و تقوا، دنیا را نیز آباد کرد و به پیشرفت اقتصادی دست یافت، تاکید کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید با تاسی به سیره امیرالمومنین(ع) در راستای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha