سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 418410
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از تدوین از ۶۰۰ عنوان مقاله از سوی طلاب و اساتید حوزه استان در رابطه با موضوعات قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در رابطه با حضور حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن استان، گفت:  با همکاری مطلوب مدیریت حوزه استان طی سال جاری دو غرفه در نمایشگاه قرآن کریم به معرفی فعالیت های قرآنی طلاب و روحانیون اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در بخشی از این غرفه محصولات و دستاوردهای علمی، قرآنی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه علمیه استان قزوین در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه  استان قزوین از تدوین از ۶۰۰ عنوان مقاله از سوی طلاب و اساتید حوزه استان در رابطه با موضوعات قرآن‌ی خبر داد و افزود: خوشبختانه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در زمینه قرآن‌پژوهی توانسته‌اند رتبه‌های ارزشمندی کسب کنند که جای شکرگزاری است.

وی با اشاره به این که محصولات و دستاوردهای علمی، قرآنی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه  قزوین در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن استان قرار گرفته است، افزود: در یکی از غرفه حوزه استان، کارشناسان مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی، پاسخگوی شبهات و سؤالات شرعی مردم هستند.

حجت الاسلام افشار اضافه کرد: در یکی دیگر از غرفه ها هم محصولات تولیدی حوزه علمیه استان قزوین در زمینه رسانه و خبرگزاری به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین با همکاری صدا وسیمای مرکز قزوین توانسته  بیش از 20 عنوان فیلم مستند در رابطه با فعالیت های اساتید، طلاب و روحانیون استان تولید کند که 4 فیلم مستند و منتخب در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان قزوین مطرح کرد: در مدت برپایی نمایشگاه، شخصیت‌های مطرح و فضلای استان در غرفه حوزه علمیه حضور پیدا کرده و پاسخگویی سئوالات خبرنگار حوزه هستند. همچنین در این غرفه تصاویر و فعالیت‌های شهدای روحانیت مورد بازدید علاقمندان و قرآن‌پژوهان قرار دارد.

گفتنی است،  نمایشگاه قرآن قزوین از امروز 28 خرداد ماه جاری همزمان با 24 ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده و تا سوم تیرماه برای بازدید عموم علاقمندان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha