جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زرینه

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنان چشم دیدن کشوری با این امنیت بالا نداشته و همیشه در تلاشند تا امنیت پایدار ما را خدشه دار نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد همایون زرینه در حاشیه مراسم استقبال و تشییع شهید جانباز علی محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: عزت، اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی در سایه جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده است.

وی افزود: آنچه برای ملت ايران از اين همه ایثارگری در دوران 8 سال دفاع مقدس حاصل شد چیزی جز عزت، سربلندی، موفقيت و پیروزی نبود و امیدواریم  هر کدام از ما به سهم خود پاسدار خون شهدای عزیزی باشيم که برای  سربلندی ميهن اسلامی ایران جان فشانی کرده و از همه چيز خود گذشتند .

وی ادامه داد: يادمان باشد که اگر امروز در فضای آرام و امنی زندگی  کرده و ايران به عنوان جزيره ثبات در منطقه مطرح است، دستاورد هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون اين شهدا حاصل شده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: همه ملت ایران بخصوص مسئولین اگر ادامه‌دهنده راه شهدا نباشیم در حق آنان کوتاهی کرده ایم.

وی افزود: اگر در ارائه خدمت رسانی کوتاهی کنیم شهدا در آن دنیا از ما بازخواست می‌کنند که چرا برای مردم و سرزمینم کاری نکرده‌اید در حالی که ما برای حفظ سرزمین خون داده‌ایم.

وی ادامه داد: برترین ایثار یک فرد نثار کردن جان خود است و مجاهدت ها و جانفشانی شهدای گرانقدر امنیت و آرامش امروز کشور را رقم زده است و نباید فراموش کنیم که دستاوردهای انقلاب مرهون از خود گذشتگی و مقاومت شهداست و صبر و بردباری خانواده شهدا نیز در جامعه بهترین الگو است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا گرانبهاترین سرمایه های کشورند، تاکید کرد: همانطور که شهدا با جان خود از این نظام دفاع و پاسداری کردند ما نیز در پیروی از اهداف آنان و حمایت از خانواده های شهدا از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha