پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ مقاومت رمز ماندگاری ماست و اگر رشادت شهدا و ایثارگری رزمندگان نبود، امروز ما این عزت، اقتدار و پیشرفت را نداشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در حاشیه مراسم استقبال از شهید رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به حضور بی نظیر مردم ولایتمدار استان قزوین در تشییع جنازه  این شهید دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است.

وی عزت و افتخار امروز خانواده شهدا و جانبازان را مرهون صبر و ایستادگی‌ خانواده معظم آنان برشمرد و افزود: پدران و مادران شهدا در راه خدا و دفاع از عزت کشور، فرزندان خود را تقدیم میهن کرده‌ و با تمام وجود به انقلاب و اسلام و ملت شریف ایران ادای دین نموده اند.

وی ادامه داد: مقاومت رمز ماندگاری ماست و اگر رشادت شهدا و ایثارگری رزمندگان نبود امروز ما این عزت، اقتدار و پیشرفت را نداشتیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس پشتوانه ای محکم و ارزشمند برای ملت و کشور ماست که امروز شاهد آثار آن در همه عرصه ها هستیم.

استاد حوزه علمیه قزوین  با اشاره به آگاهی ملت در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد: امروز کشو ما به برکت خون شهدا و تبعیت از ولایت امروز در همه عرصه ها صاحب جایگاه است و همین بصیرت و ولایت مداری مردم باعث خنثی سازی تهدیدهای دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت: این مقاومت و ایستادگی باید برای نسل جوان بازگو شود تا با رشادت ها و از خود گذشتگی ها رزمندگان آشنا گردند.

وی افزود: شهدا و جانبازان، از تمام هستی خود گذشتند تا کشور، انقلاب اسلامی و دین اسلام، حفظ شود؛ بنابراین هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران باید خودش را وامدار آنها بداند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آرمان شهدا و امام خمینی(ره) چیزی جز سه شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست.

 وی اظهار داشت: امروز دوست و دشمن اعتراف دارند نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ ارزشمند غنی و دینی است که سبب تحکیم آرمان و اهداف نظام اسلامی در کشور است و ما نیز وظیفه داریم به این فرهنگ اهتمام بورزیم و با صیانت و حفظ آن به نسل های آینده، تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha