جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: : ملت عزیز ایران اسلامی با اتحاد و انسجام و وحدت ملی و با توکل به خدا و استمرار حضور در صحنه های مختلف همچنان در مقابل همه تهدیدهای تروریستی دشمنان مقاوم و استوار است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، ضمن محکوم نمودن اقدام ذلیلانه و ناجوانمردانه گروه تروریستی داعش در حادثه غم بار روز 12 ماه مبارک رمضان گفت: عربستان با جلب نظر آمریکا اقدام به حملات تروریستی در ایران می کند و انتخاب مجلس با مجموعه ای از ساختمان های بهارستان با استفاده تبلیغات رسانه ای بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان به خیال خام خود تصور می کردند که در ایران اختلاف است و می شود حملات تروریستی انجام داد اما کور خواندند، چرا که ملت ایران در مقابل دشمنان ید واحده واتحاد دارند.

امام جمعه شهرستان تاکستان ادامه داد: ایستادگی، مقاومت و انقلابی بودن ملت ایران در دوره های مختلف باعث شده تا دشمن به خود جرأت حمله ندهد و این مسئله نشان می‌دهد که مسئولین باید در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی انقلابی عمل کنند.

وی، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را پیام همیشگی انقلاب مردم ایران دانست و افزود: انقلاب ما توانست پیام صلح، دوستی و امید به ملت های مظلوم به ویژه تحت ستم جهان برساند و به همه آزادمردان جهان، الگویی برای بیداری و فریاد در برابر باطل بدهد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا بداند ملت ایران تغییر نکرده و از تهدیدات شما نمی ترسد، عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه 38سال از انقلاب را با تجارب گوناگون و پیشرفت های مختلف با وجود همه دشمنی ها پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی الهی بود که در طول زمان بر استحکام، قدرت و پایداری نظام افزوده شد، به گونه ایی که کفار نسبت به آن خشم گرفتند و خداوند ناظر کسانی است که در این مسیر گام برداشتند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی ایران در مسیر خود همواره دشمنان مختلف را تجربه کرده و در کشاکش دوران در مقابله با همه هجمه ها ایستادگی کرد و محصول این مقاومت ها و مجاهدت ها استحکام هرچه بیشتر نظام است.

حجت الاسلام والمسمین اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و برای تامین منافع مردم در سایه آموزه های دینی و رهبری ولایت فقیه است و کمک به مستضعفین جز عناصر ذاتی انقلاب و نظام  است.

وی اظهار داشت: اگر امروز ملت ما حمایت و پشتیبانی معنوی خود را از مستضعفین و مظلومان عالم و کمک به سایرین که در عرصه درگیری با نظام سلطه هستند، می داند ناشی از همین اصل انقلاب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha