جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ بهایی

حجت الاسلام شیخ بهایی گفت: این موسسه با ذائقه سنجی عمده مخاطبان جامعه امروز، اصلی ترین هدف خود را تولید محتوای چندرسانه‌ای قرار داد که با محوریت کارهای تبلیغی نوین شامل تولیدات تصویری و داستانی متمرکز شده است.

حجت الاسلام محمدرضا شیخ بهایی مسئول گروه فرهنگی تبلیغی «بسمه» در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره فعالیت‌های این گروه، اظهار کرد: این گروه بیشتر بر روی کارهای تبلیغی نوین شامل تولیدات تصویری و داستانی متمرکز شده است.

وی درخصوص خروجی فعالیت‌هایی که این موسسه تاکنون اجرایی کرده ابراز داشت: این موسسه یک مستند در خصوص نقد وهابیت و چند کار داستانی کوتاه را تا کنون به بهره‌برداری رسانده است.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی «بسمه» با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت این گروه کمتر از یک سال سپری شده عنوان کرد: به نسبت زمانی که آغاز کرده‌ایم تولیدات خوبی را به منثه ظهور رسانده‌ایم اما در ادامه شاهد تولیدات بیشتر و حضور در جشنواره‌های مختلف فرهنگی چندرسانه‌ای خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروزه ذائقه مخاطبان به سمت کارهای صوتی، تصویری و داستانی تمایل دارد خاطرنشان کرد: این موسسه با ذائقه سنجی عمده مخاطبان جامعه امروز، اصلی ترین هدف خود را تولید محتوای چندرسانه‌ای قرار داد و با کمک دفتر تبلیغات اسلامی و طبق برنامه تدوین شده از طرف آنان به ادامه فعالیت می‌پردازد.

حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این نکته که به افراد و طلاب شرکت کننده در دوره تخصصی فیلم‌سازی کمک‌هزینه تولید فیلم پرداخت خواهد شد، یادآور شد: دوره آموزش فیلم‌سازی مدت یکسال انجام می‌شود و وپس از آن هنرآموزان به تولید فیلم‌های مورد نظر خود با موضوع مشخص که عمدتا دینی و حوزوی است، می‌پردازند.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی «بسمه» با بیان اینکه حضور طلاب در عرصه فیلم‌سازی بسیار کمرنگ و از طرفی سطح تولیدات به صورت حرفه ای نیست، بوده ،عنوان کرد: این امر موجب شد تا با تشکیل این دوره‌ها طلاب را به عرصه فیلم‌سازی که یک عرصه مهم و اثرگذار در زمینه تبلیغ است سوق دهیم.

۳۱۳/۳۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha