جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه خوزستان در قم

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره میثاق طلبگی با شرکت ۲۰۰ نفر از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی و شفاهی ورود به حوزه این استان خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: دوره اخلاقی «میثاق طلبگی» برای متقاضیان ورود به حوزه علمیه استان در سال تحصیلی جدید از 20 تیرآغاز و به مدت 10 روز در خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی زیر نظر اساتید مجرب اخلاق و تهذیب با ارائه مشاوره، در سر فصل های گوناگون برگزار می شود، افزود: تبیین  راه و رسم طلبگی، آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه و برگزاری دوره های اخلاق برای طلاب از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی اخلاقی است .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با علماء و بزرگان حوزه، زیارت امامزادگان و قبور شهدا، برگزاری حلقه های تربیتی، درس اخلاق، اردوها و... را از جمله  برنامه های این دوره آموزشی برشمرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه در دوره آموزشی اخلاقی «میثاق طلبگی» متقاضیان ورود به حوزه با سیمای کلی حوزه و رسالت های آن آشنا خواهند شد، گفت: در این مرحله افراد مومن، ولایی و علاقمند به طلبگی پالایش و جذب  مدارس علمیه استان لرستان خواهند شد .

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha