جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میثاق

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون کتبی و مصاحبه عملی ورود به حوزه این استان، در دوره میثاق طلبگی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، امروز در جمع شرکت کنندگان در دوره میثاق طلبگی حوزه استان لرستان در پادگان حمزه سیدالشهداء(ع) خرم آباد، گفت: دوره میثاق طلبگی دوره بستن عهد و پیمان برای انجام خالصانه و دلسوزانه تبلیغ دین و آموزه های مکتب اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه در دوره تهذیبی میثاق با طلبگی داوطلبان و علاقمندان ورود به حوزه با سیمای کلی حوزه و رسالت های تهذیبی تبلیغ آشنا خواهند شد افزود: در این دوره 10 روزه طلاب زیر نظر اساتید مجرب اخلاق و تهذیب به خودسازی دینی و تبلیغی خواهند پرداخت و پس از موفق شدن در این دوره، وارد دوره آموزشی 20 روزه خواهند شد  که در آن نیز پس از غربال و گزینش نهایی افراد مومن، مستعد و انقلابی جذب مدارس علمیه خواهند شد .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در دوره میثاق طلبگی، داوطلبان اخلاق و آداب طلبگی،آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه و رسم و سلوک طلبگی را فرا می گیرند خاطر نشان کرد:دوره میثاق طلبگی دوره بستن عهد و پیمان برای تبلیغ مجاهدانه و خالصانه مبلغان جوان برای خدمت به مردم است .

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha