جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، حوزه انقلابی را پاسدار خون شهدا خواند و گفت: توسعه و گسترش آرمان های اسلام، انقلاب و سیره شهدا از رسالت های حوزه انقلابی است که باید در جامعه امروز بسط و گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، صبح امروز در افتتاحیه دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه لرستان که در پادگان حمزه سیدالشهداء(ع) خرم آباد برگزار شد، از رسالت تبلیغ آموزه های دینی به عنوان خادمی مکتب اهل بیت(ع) نام برد و گفت: طلاب جوان باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و با اخلاص و دلسوزی در جهت تعمیق و گسترش آموزه های اعتقادی و اخلاقی در جامعه گام بردارند .

وی با بیان اینکه مبلغان و طلاب پرچمداران ترویج آموزه های دینی و اخلاق اسلامی در جامعه هستند، بیان داشت: مبلغان باید با اخلاق نیکو و سعه صدر در راهنمایی مردم به سوی سعادت و خوشبختی گام بردارند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، داشتن روحیه اشتیاق به تبلیغ دین را از وظایف طلاب جوان برشمرد و خاطر نشان کرد: طلاب جوان باید با تهذیب نفس برای جوانان الگو باشند و به عنوان نمادی عینی با رفتار و کردار خود جوانان را عاشق مکتب اهل بیت(ع) نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به این که طلاب و روحانیون باید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی و توسعه حوزه انقلابی تلاش کنند، ابراز داشت: توسعه و گسترش آرمان های اسلام، انقلاب و سیره شهدا از رسالت های حوزه انقلابی است که باید در جامعه امروز بسط و گسترش یابد.

وی، عمل به سیره و وصیت نامه شهدا را عاملی مهم در راستای تهذیب نفس طلاب جوان برشمرد و گفت: طلاب با مطالعه و الگو قرار دادن سیره و منش شهدای جوان به ویژه شهدای روحانی می توانند برای تبلیغ اثرگذار و کارآمد در جامعه قدم بردارند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، شروع دوره میثاق طلبگی را در واقع پیمان بستن طلاب جوان با امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: طلاب باید با انگیزه الهی، توسل به امام عصر(عج) و روحیه جهادی و انقلابی در راستای بسط و گسترش آموزه های دینی و مقابله با انحرافات اخلاقی در سطح جامعه، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha