شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: منشأ هر حرکت تحولی در حوزه علمیه تکیه بر انقلابی گری می باشد که با توجه به نیازها و شرایط جدید جامعه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی، در دیدار رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق، در مشهد با  اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب به شورای عالي حوزه علمیه خراسان و آغاز فعالیت های جدید در این حوزه، گفت: با توجه به انتظارات مقام معظم رهبری از شورای عالی  و مديريت حوزه علمیه خراسان در این مدت یک سال، حرکت های تحولی هدفمند در سطح  مدارس علميه سه استان خراسان صورت گرفت.

مدیر  حوزه علمیه خراسان بیان کرد: منشأ هر حرکت تحولی در حوزه علمیه تکیه بر انقلابی گری می باشد که با توجه به نیازها و شرایط جدید جامعه انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به حرکات تحولی روزآمد و کارآمد در این حوزه علمیه کهن، تاکید کرد: در رابطه با مباحث تخصصی قرآن و عترت با رویکرد پاسخگویی به مسائل مبتلابه جامعه و جهان ورود پیدا کردیم که اين حرکت  با رویکرد تربیت صدها پژوهشگر و مبلغ  و ده ها  نظریه پرداز و مبلغ بروز و توانمند در استفاده از ابزارهای نوین در فضای واقعی و مجازی را به تحقق خواهد رساند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه گروه فضای مجازی کارهای بسیار خوبی را شکل داده است، ابراز کرد: امیداوریم این نشست با بهره گیری از دیدگاه های خوب در رابطه با رسانه های صدا و سیما در کاربرد تاثیرگذار و تعیین کننده، با آمادگی بخشی و تبلیغ رسالتی که بردوش همه ما است، موثر واقع شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان با اشاره به دو رسالت رسانه ای و حوزوی  حجت الاسلام و المسلمين سيد حميد الحسيني، اظهار کرد: با توجه به رسالتی که بر عهده مسئولان رسانه ها و حوزه و حوزویان است، شأن رسالت رسانه ای یک فرد حوزوی که در شرایط فعلی می تواند در اختیار اهداف حوزه قرار گیرد و اهدافی که زمینه ساز مکتب اسلام است را به تصویر بکشاند، بدون شک در همکاری های دوجانبه تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha