شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم کلنگ زنی مجموعه آموزشی فرهنگی حوزه خراسان

حوزه/ مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساختمانی مجموعه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی حوزه علمیه خراسان، در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساختمانی مجموعه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی حوزه علمیه خراسان با حضور مدیرحوزه علميه خراسات حجت الاسلام و المسلمین سيد مصباح عاملي و مسئولان این حوزه، برخی از مسئولان شهرداری و تعدادی از خیران و واقفان در منطقه سیدی برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام منصوریان، مشاور شهردار مشهد با اشاره به آغاز همزمان عملیات اجرایی چهار قطعه زمین در مناطق سیدی، بلوار دوم طبرسی و بلوار ولایت، خاطر نشان کرد: مجموعه ساختمانی زمین نه هزار متر مربعی منطقه سیدی شامل مدرسه علمیه، کتابخانه، سالن ورزشی و فضای آموزشی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار 50 واحد کوچک خوابگاه متاهلی برای طلابی که به تحصیل در مدرسه علمیه ساخته شده در این مجموعه  اشتغال داشته باشند، تاسيس می شود، ابراز کرد: ساخت 24 واحد 80 متری استادسرا نیز از دیگر برنامه های این مجموعه حوزوي  است تا استادان مدرسه به طور تمام وقت و بدون دغدغه فعالیت علمی انجام دهند.

مشاور شهردار مشهد یادآور شد: علاوه بر انجام امور آموزشی و تحصیلی حوزه علمیه، فعالیت های فرهنگی، قرآنی و پیش حوزوی برای نوجوانان، جوانان و اقشار مردم منطقه سیدی نیز  در این مجموعه تحت مدیریت حوزه علمیه خراسان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha