چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ تصاویر کلنگ زنی مدرسه علمیه فاروج

حوزه/ کلنگ آغاز عملیات ساختمانی مجموعه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی حوزه علمیه خراسان، فردا ۱۹ تیرماه ۹۶ در منطقه سیدی مشهد، به زمین زده می شود.

حجت الاسلام سیدابوالفضل کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی مجموعه های فرهنگی و آموزشی حوزه علمیه خراسان در دو زمین به مساحت 9000 متر مربع در صبای 91 منطقه سیدی توسط مدیر حوزه علمیه خراسان و با حضور برخی از اعضای شوراي عالي این حوزه به زمین خواهد خورد و همزمان عملیات اجرایی در دو مجموعه فرهنگی و آموزشی دیگر واقع در منطقه بلوار دوم طبرسی 5 هزار متر مربع و بلوار ولایت هزار متر مربع شروع می شود.

مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت فرهنگی و دینی حاشیه شهر، شهرداری مشهد با رویکرد محرومیت زدایی 5 قطعه زمین به حوزه علمیه خراسان اهدا کرده است که این حوزه نیز نسبت به ساخت این زمین ها اقدام می کند.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به اینکه کلنگ آغاز فعالیت ساختمانی یک قطعه زمین به مساحت 4500 متر واقع در میدان معراج بلوار توس دو هفته پیش به دست آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد زده شد، ادامه داد: عملیات اجرایی دو قطعه زمین 4500 متری جمعا به متراژ 9000 متر در محدوده صبای ۹۱ در منطقه سیدی، یک قطعه زمین 1000 متری در بلوار ولایت و یک قطعه زمین 5000 متری در بلوار طبرسی دوم، نظام دوست 18 همزمان در روز دوشنبه 19 تیرماه آغاز خواهد شد.

مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان افزود: عملیات ساختمانی دو قطعه زمین 4500 متری به مساحت کلی نه هزار مترمربع در محدوده صبای 91 در منطقه سیدی، یک قطعه زمین هزارمتری در بلوار ولایت و یک قطعه زمین پنج هزار متری در خیابان نظام دوست 18 در منطقه بلوار طبرسی دوم به صورت همزمان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ساخت مدارس علمیه در مجموعه های یادشده، مهد کودک قرآنی، درمانگاه، مسجد عمومی، سالن ورزشی، استادسرا و همینطور زائرسرا برای استادان، مدیران و مدرسان مدارس علمیه استان های خراسان و نیز خوابگاه طلاب متاهل که برای نخستین بار در این حوزه مدنظر قرار گرفته شده است، ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha