پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، صیانت از خود شهدا را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در مراسم اربعین شهید رضایی که در مسجد جامع شهرشال برگزارشد، به اهمیت خون شهدا در نظام جمهوری اسلامی اشاره و گفت: در حالی که شاهد ناامنی در کشورهای دوست و همسایه هستیم، اما ایران اسلامی از امنیت بی‌نظیری برخوردار است که این امنیت نتیجه هشت سال ایستادگی مردم، رزمندگان و شهدا در مقابل استکبار جهانی می باشد و امروز هم مدیون شهدای مدافع حرم می باشیم.

وی ادامه داد:  شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم و در این راستا با لبیک به امام و مقتدای خود در جبهه های جنگ علیه دشمنان حضور پیدا کردند و بر ماست که یاد و خاطره آنان را با حضور در یادواره های شهدا زنده نگه داریم.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهدا دارای ارزش و جایگاه فراوانی هستند، چون از منافع مادی و دنیوی خود گذشتند، تا ما جاودانه و سعادتمند باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جایگاه شهید یک جایگاه ارزشی است و مقام شهید، مقام خالصان است و مثل خورشید می‌درخشد، چون شهدا نیتی خالصانه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: شهدا فروغ بیانتها و زنده جاوید، پشتوانه انقلاب اسلامی و شفیع ما هستند و امروز هر کوچه و معبری که تصویر شهدا بر آن نقش بسته، نشانه بهشتیشدن آنهاست.

وی با بیان این که تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلابها الهی بودن آن است، اظهار کرد: در صورتی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمت ولایت برخوردار نبود، تاکنون سقوط میکرد.

حجت السالام والمسلمین  اسلامی، ولایت فقیه را حافظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های انقلابیون به دست آمده و امروز وظیفه مردم و مسئولان است که از آرمان‌های بلند این سرافرازان حراست کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha