جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله جوادی آملی در راهپیمایی روز قدس

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: امروز دشمنان اسلام گرچه به نام آمریکا، اسرائیل و داعش ظهور کرده اند، اما بدانیم که آل سعود و برخی دیگر از کشورهای جهان نیز جزئی از پیروان اقماری آنان هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله  جوادی آملی که در ایام تابستان در شهرستان دماوند حضور دارد، با حضور در جمع مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

ایشان در حاشیه این مراسم در سخنانی اظهار داشتند: امروز دشمنان اسلام گرچه به نام آمریکا، اسرائیل و داعش ظهور کرده اند، اما بدانیم که آل سعود و برخی دیگر از کشورهای جهان نیز جزئی از پیروان اقماری آنان هستند.

معظم له بر هوشیاری و آگاهی ملت ایران در مقابل دشمنان تاکید کردند و افزودند: ملت مسلمان و به پا خاسته ایران اسلامی باید بداند که امروز باید دشمن شناس باشند و عدل را احیا کنند تا به برکت قرآن کریم و عترت، ظلم از بین برود و گوشه ای از آن که در قالب استکبار ظهور یافته، برطرف شود.

حضرت آیت الله  جوادی آملی خاطر نشان کردند: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در تمامی دوران ها حق شناسی خود را از ایران مقتدر اعلام کرده اند؛ ایرانی که هم توانست تروریسم را از بین ببرد و هم با پرتاب موشک قدرت خود را نشان دهد.

ایشان با بیان اینکه مردم با حفظ وحدت و همدلی، پاسدار خون شهدا هستند، اذعان داشتند: مردم با انسجام و وحدت اسلامی در صحنه حضور دارند و پاسدار خون پاک شهدا و صیانت از پیام امام راحل هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha