سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی تصریح کرد: اسلام مقاوم یعنی اسلام امام(ره) و مقاومت و سید حسن نصرالله ها و نه اسلام پادشاهان عیاش و مزدور و سازشکار، رژیم صهیونیستی را محصور کرده و به فضل خدا از بین خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله علیرضا اعرافی، در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای شهر میبد، شرکت در راهپیمایی روز قدس را نوعی عبادت و عمل صالح دانست و  اظهار کرد: برای همه آنهایی که با زبان روزه و گرمی هوا و با اطاعت از فرمان امام(ره) و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در این مراسم بزرگ شرکت کرده اند، عمل صالح نوشته شده و خداوند اجر آنان را ضایع نمی کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب، روز قدس را یکی از نماد های ملت، کشور و انقلاب معرفی کرد و گفت:  قدس پیام همبستگی درونی و وحدت بین ملت های اسلامی و جبهه مقاومت، و همچنین دفاع در مقابل مستکبرین عالم را در به همراه دارد و نباید مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه  میبد با یادآوری گذشت صد سال از صدور اعلامیه بالفور از طرف مستکبرین و به ویژه انگلیس، بیان کرد: در قلب دنیای اسلام یک کشور و سرزمین را غصب کرده اند و در کنار آن نیز به غصب های مضاعف دیگری مانند جولان، سوریه و ... دست زده اند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: دژ مستحکم و استوار حزب الله و مقاومت تنها عاملی است که جلوی پیشرفت  غاصبان صهیونیستی را گرفته و با توجه به وجود سه جریان «مارکسیستی»، «ناسیونالیستی عرب» و «مقاومت اسلامی»، باید بگوییم تنها جریانی که توانست جلوی این غده سرطانی را  بگیرد و آن را متوقف کند،جریان سوم یعنی حزب الله و مقاومت بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اسلام مقاوم یعنی اسلام امام(ره) و مقاومت و سید حسن نصرالله ها و نه اسلام پادشاهان عیاش و مزدور و سازشکار، رژیم صهیونیستی را محصور کرده و به فضل خدا از بین خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه راه مبارزه با اسراییل فقط در اسلام مبارزان مجاهد و فداکار است اظهار کرد: این راه نورانی را باید طی کنیم و در 25 سال آینده براساس همین راه نورانی باید اسراییل را از بین ببرد.

آیت الله اعرافی ادامه داد:  دشمن، در مقابل اسلام و قدرت و عظمتی که از ایران برخاسته است، طرح های بسیار خطرناکی دارد که یکی از طرح ها، تغییر ذائقه جوانان و مردم ما با فساد و تخریب پایه های اعتقادی است و می خواهد نسل جوان را در فساد ها غوطه ور کند.

وی برخی از طرح های دشمنان را برانگیختن اختلافات بین امت اسلام و تغییر به ملت های پراکنده، تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در کشورهایی که درگیر جنگ هستند، تقویت اسلام آمریکایی و وابسته که مظهر آن عیاش های سعودی هستند، ارائه اسلام بدلی مانند داعش، ایجاد جنگ های انحرافی در کشورهایی مانند یمن و بحرین، عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب و تضعیف ایران به عنوان کانون مقابله با آنها و پشتیبان جبهه مقاومت برشمرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان پیام روز قدس را تاکید بر مسئله فلسطین به عنوان اولویت اول جهان اسلام دانست و افزود: امت اسلامی می تواند با وحدت و انسجام در مقابل دشمنان به پیروزی برسد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha