جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول آموزش حوزه علمیه میبد

حوزه / مسئول آموزش حوزه علمیه میبد با تاکید بر اینکه عضو شورای شهر هر استان باید از جناح بازی و وابستگی به احزاب پرهیز کنند ، افزود: اگر مسئولین در کارهای خود خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند و براساس آن کارهای مردم را سر و سامان دهند در درگاه ایزد منان سربلند خواهند شد.

مسئول آموزش حوزه علمیه میبد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از یزد، به وظایف شورای شهر اشاره کرد و گفت: این شورا با توجه به وظایفی که در قانون برای آن مشخص شده باید مشکلات و دغدغه های مردم را کاهش دهند.

حجت الاسلام وحید حاجی احمدی با تاکید بر اینکه عضو شورای شهر هر استان باید از جناح بازی و وابستگی به احزاب پرهیز کند، افزود: اگر مسئولین در کارهای خود خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند و براساس آن کارهای مردم را سر و سامان دهند، در درگاه ایزد منان سربلند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهردار هر شهر بایستی فراجناحی کار کند، تصریح کرد: شهردار هر منطقه بایستی تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم بکار گیرد و در انتخاب اولویت ها بهترین انتخاب را داشته باشد تا شاهد شهری آباد و شایسته و لایق مردم باشیم.

مسئول آموزش حوزه علمیه میبد در مورد بومی یا غیر بومی بودن شهردار اظهار داشت: شهردار اگر دارای تخصص، تعهد بوده و بومی باشد بهترین گزینه است ولی اگر این امکان ندارد فردی مدیر، متعهد و دیندار باشد چرا که همین خصوصیت دیندار بودن باعث می شود تا فرد احساس تکلیف کرده و کارش را به درستی انجام دهد. تجربه ثابت کرده است که مدیران غیر بومی دلسوزی کمتری نسبت مسائل شهری دارند.

حجت الاسلام حاجی احمدی در پایان ، خاطر نشان کرد: امروزه مردم دیگر تاب و تحمل کاغذ بازی در شهرداری را ندارند و توقعشان نیز از شهردار و عضو شورای شهرشان این است که این مسئله را به صفر برسانند و در عوض کاری مفید برای شهر و دیارشان انجام دهد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha