پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گذشته جبهه تنها جبهه نظامی بود و شهدا در آن راه مجاهدت کردند، اما امروز علاوه بر جبهه نظامی، جبهه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز وجود دارد و باید آماده نبرد در این میدان ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و السملمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد  با بیان اینکه شجره طیبه شهادت راه آسمانی است که پدران آسمانی در پیش گرفتند و درمقابل باطل و ظلم ایستادگی کردند، گفت: شهادت هدف نیست؛ بلکه هدف اثبات کلمه حق و ابطال باطل است، براین اساس  شهدا پرچم حق را در مقابل ظالمان و بدخواهان برافراشتند و هرگز نباید این پرچم بر زمین بیفتد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در گذشته جبهه تنها جبهه نظامی بود و شهدا در آن راه مجاهدت کردند، اما امروز علاوه بر جبهه نظامی، جبهه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز وجود دارد و باید آماده نبرد در این میدان ها بود.

محمد علی یعقوبی، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد هم در ابتدای این دیدار با بیان اینکه برگزاری جلسه پدران آسمانی یکی از برنامه های این مجموعه است که به صورت خودجوش و به همت کانون هر سال در استان برگزار می‌شود، گفت: خراسان جنوبی اولین استانی بود که نمایندگی استانی کانون را راه اندازی کرد.

وی به برگزاری طرح «نائب الشهید» در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: امسال در مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) طرحی به نام «نائب الشهید» را راه اندازی کردیم، که طبق آن هر زائری به نیابت از یک شهید در ایام اربعین به زیارت امام حسین(علیه السلام) برود.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم لوحی از سوی بعثه مقام معظم رهبری و کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور توسط نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی به عوامل برگزاری طرح«نائب الشهید» اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha