جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کاشان مدرسه برزک

حوزه/ حسینعلی رحیمی ، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان ،با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون واجبات گفت: دلیل اینکه عده ای به دنبال دنیا طلبی و شهوات می روند، به خاطر ترک واجباتی مانند نماز و روزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان حسینعلی رحیمی در جمع طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهداء(ع) به تحلیل حضرت امام سجاد(ع) در شکل گیری واقعه کربلا اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس فرمایش امام سجاد(ع) انحطاط و فساد اخلاقی مهمترین دلیل  به وجود آمدن واقعه کربلا می باشد.
وی، ترک غیریت و مسئولیت دینی و عدم تحلیل درست مردم کوفه از حوادث زمان را موجب واقعه کربلا دانست و افزود: وقتی غیرت دینی به خاطر ترک واجبات و پیروی از شهوات کنار گذاشته می شود، ناچارا تحلیل مردم هم کنار گذاشته می شود.
این کارشناس مسایل سیاسی، با اشاره به این که حادثه کربلا به زمان خاصی اختصاص ندارد و در مقطع فعلی همانند جنایت گروه تروریستی داعش در سوریه به وجود آمده، تصریح کرد: اگر مردم سوریه تحلیل درستی از اتفاقات زمان خود داشتند، حوادث سوریه بدین نحو رقم نمی خورد که داعشی که کیلومترها خاک سوریه را تصرف کرده الان برای پش گرفتن یک مترآن باید خون صدها نفر بی گناه ریخته شود؟
وی، با بیان این که خانواده شیعه در سوریه نداریم که کمتراز دو شهید داده باشد ،  افزود: برای داعش سنی و شیعه  فرقی نمی کند و به غیر از آیین  و مرام خودش هیچ آینی دیگری را قبول ندارد.
رحیمی به شعار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا که فقط ایران و سوریه درمنطقه می توانند مقابل گروه تروریستی داعش بایستند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ولی الان مشاهده می کنیم که آمریکایی ها علیرغم این که به طور مستقیم با فرستادن تجهیزات نظامی وامکانات غذایی ازداعش حمایت می کنند و مرتب پایگاه های سوریه و مدافعین حرم را بمباران می کنند و بعد می گویند اشتباه شد، حواسمان نبود، لذا براساس فرمایش مقام معظم رهبری نباید فریب لبخند آمریکایی ها را بخوریم.
رحیمی استقلال کردستان عراق را به نفع رژیم صهیونیستی دانست و با اشاره به این که شکست داعش برای این رژیم بسیار دردآور است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که درحال حاضر اسرائیل داعش را درمنطقه ازدست داده، می خواهد کردستان عراق را به عنوان پایگاه خود علیه کشورهای مسلمان منطقه جایگرین داعش قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha