شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان گفیت :اگر می خواهید فرزندان صالحی به جامعه و اسلام تحویل دهید سعی کنید که فرزندان شیر خوار خود را با وضو شیر دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، شامگاه جمعه در جشن شیر خوارگان همدان، در حسینیه امام خمینی(ره) گفت: بهار سال 96 با ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شد و به برکت این روز بهاری فاطمی را آغاز کردیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه رجب افزود: یکی دیگر از مسایل مبارک در این سال شروع بهار عبادت در آغاز بهار طبیعت و سر زنده شدن درختان و گیاهان است و ما باید قدر این نعمت االهی را بدانیم و از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در ادامه با اشاره به بهار عبادت، تصریح کرد: بهار عبادت را بهتر است فصل عبادت نام گزاری کنیم چون بهار عبادت شامل سه ماه رجب المرجب، شعبان المعظم و رمضان المکرم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان گفت: بهار امسال را نیز می توان بهار ولادت اهل بیت(ع) نامید، چون ولادت امام محمد باقر(ع)، امام جواد(ع)، و امام علی(ع) در ماه رجب که با بهار طبیعت قرین شده، صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حجاب و عفاف باید سرلوحه زندگی خانواده ها شود، تصریح کرد: زنان شیعه باید حجاب اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و بهترین حجاب اسلامی برای بانوان مکرمه چادر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به نحوه تربیت فرزند، خطاب به مادران گفت: اگر می خواهید فرزندان صالحی به جامعه و اسلام تحویل دهید سعی کنید که فرزندان شیر خوار خود را با وضو شیر دهید؛ مادر شهید آیت الله بهشتی(ره) گفته است که ایشان را همیشه با وضو شیر داده ام و از آن مادر آن فرزند به جامعه هدیه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان در بخش پایانی سخنان خود با تجلیل از شهید مدافع حرم محمدرضا زارع الوانی، با اشاره به زندگی ساده این شهید بزرگوار تاکید کرد: این شهید عزیز زندگی خود را در عین سادگی و به دور از هرگونه گناه در امام زاده حسین(ع) همدان شروع کرده است و زندگی ایشان می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.

وی با اشاره به رشادت های مدافعین حرم حضرت زینب(س)، گفت: امنیت کشور مرهون فداکاری ها و رشادت های این عزیزان است که با نثار خون خود، دشمنان اسلام و کشور ما را آسیب ها دور نگه داشته است.

برپایه این گزارش، در این مراسم، از همسر شهید مدافع حرم محمدرضا زارع الوانی و فرزند خردسال این شهید بزرگوار توسط حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha