جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ مدیر مسئول ماهنامه فکه گفت: مدافعین حرم استمرار شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و امروزه شاهدیم که بسیاری از رزمندگان سوری شهدای هشت سال دفاع مقدس را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام علی حسین پور، مدیر مسئول ماهنامه فکه با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: متاسفانه رسانه های حوزه دفاع مقدس و به ویژه مطبوعات  همپوشانی و هماهنگی لازم باهم ندارند که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه ماهنامه فکه به عنوان تنها نشریه غیر دولتی حوزه دفاع مقدس، مخاطبان فراوانی دارد، گفت: در حال حاضر بیش از 6000 تیراژ ماهنامه فکه به مشترکان دائمی از جمله کتابخانه ها، نهادهای عمومی و دولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی ارسال شده و همچنین برخی از نسخه ها برای فروش به دکه ها سپرده می شود

مدیر مسئول ماهنامه فکه خاطرنشان کرد: علاوه بر انتشار این نشریه، در فضای مجازی نیز حضوری فعال و پررنگی داریم که از جمله می توان به سایت اینترنتی جنات فکه، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی نشریه اشاره کرد که مخاطبان زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقبال بالای مردم به رسانه های حوزه دفاع مقدس نشان از علاقه مندی آنان به این فرهنگ مترقی دارد، افزود: اعتقادمان بر این است که زندگانی شهدا و ایثارگران گنجینه های معنوی نظام جمهوری اسلامی است که باید بهترین استفاده را از آنها برد.

حجت الاسلام حسین پور با تاکید بر این که شهدا باید به عنوان الگوهای تربیتی و اخلاقی معرفی شوند، ابراز داشت: شهداء با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حضور یافته و خون خود را در این راه اهدا کردند.

مدیر مسئول ماهنامه فکه در پایان بیان اینکه باید به زندگی شهدای مدافع حرم نیز توجه شود، تصریح کرد: مدافعین حرم استمرار شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و امروزه شاهدیم که بسیاری از رزمندگان سوری شهدای هشت سال دفاع مقدس را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار داده اند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha