دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

حوزه/ معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی گفت: کتاب مربوط بیست و چهارمین نمایشگاه قران مجید به چاپ خواهد رسید و به احتمال تا ماه آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حشمتی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، در خصوص آخرین خبرهای از نمایشگاه بیست و پنجم قرآن کریم که سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دبیرخانه نمایشگاه راه اندازی شده و گزارش های نمایشگاه بیست و چهارم قرآن و عترت نیز دسته بندی و آماده انتشار است.

وی افزود: کتاب مربوط بیست و چهارمین نمایشگاه قران مجید به چاپ خواهد رسید و به احتمال تا ماه آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد یادآور شد: آزمون سراسری قرآن کریم را با گسترده بیشتری برگزار کرده ایم که کارمندان دولتی نیز بخش اعظمی از شرکتت کننده گان نیز شامل می شود و 5 شنبه هفته جاری نیز این آزمون سراسری در سیصد نقطه کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حشمتی در ادامه با اشاره به شائبه هایی که در خصوص یکی از فعالان کشور در فضای مجازی پیچیده است، گفت: مشابه چنین مشکلاتی نیز ممکن است در اقشار دیگر نیز رخ دهد، اما تبدیل به سناریو نمی شود، چرا که قبل از انتشار عمومی آن برخورد لازم و قانونی با آن مسئله صورت می گیرد و یا اینکه تبرئه می شود.

وی افزود: به نظرم قوه قضاییه باید وارد موضوع شده و یا برخورد قاطعی کند و یا اینکه تبرئه صورت گیرد اگر این کار انجام شود همه خواهند پذیرفت که ما در همه موارد به عدالت برخورد خواهند کرد

313/29

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha