شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان، قوی شدن است، گفت: دشمن زبان انسانیت را نمی فهمد، اما زبان قدرت را خوب متوجه می شود. لذا شرط زنده بودن در صحنه سیاست، فرهنگ و اجتماع قوی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز(30 خرداد) بدر دیدار با مرزبانان، با بیان اینکه خداوند پوست انسان را همانند قلعه ای آفریده است تا از ورود مواد مضر جلوگیری کند، گفت: پوست انسان را خداوند به شکل دفاعی آفریده است و اینکه می بینیم تا ویروس ها نفود نکنند، اما اگر این سیستم دفاعی بدن ضعیف شود، آن وقت اگر فرد بیمار شود کاری دست پزشک هم بر نخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حیات سیاسی، فکری، فرهنگی و اجتماعی همین طور است و باید محکم از این مرزها دفاع کرد، گفت: اگر نیروی دفاعی ضعیف شود و دشمن بتواند به داخل کشور نفوذ کند، دیگر کار برای بیرون کردن او سخت می شود.

وی با بیان اینکه مرزها علاوه بر آبی و خاکی، آنچه که روح و جان می دهد، مرزهای عقیدتی و فکری و فرهنگی هستند، افزود: بسیاری از کسانی که هدف ورود به مرزهای کشور را دارند، هدف نهایی آنها ورود به مرزهای فکری است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینها اگر جوانی معتاد شود، دیگر غیرت و ناموس برای او مهم نخواهد بود، افزود: نفوذ قاچاق و مواد مخدر به کشور ظاهر فیزیکی دارد، اما در باطن، هدف تاثیر در عمق جان انسانها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق نفود به مراکز تصمیم گیر و حساس اندلس مسلمان، توانست آنها را ضعیف کند و بعد وقتی رمق دینی و اعتقادی را از آنها گرفت، به اندلس حمله کرد و خونبارترین قتل را در تاریخ رقم زد، به طوری که 650 سال اذان تعطیل شد، گفت: این در حالی رقم خورد که اندلس در آن زمان یکی از پیشرفته ترین کشورها بود و مسلمانان پیشرفته ترین مردم بودند.

حجت اسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن در این راه از نیروهای داخلی اندلس و خود مسلمانان هم استفاده کرد، گفت: دشمن توانست با نفوذ عناصری در مراکز تصمیم گیری اندلس، امتیازات سیاسی و فرهنگی را از اینها بگیرد وبعد با ترویج بی بند و باری و رواج شراب و بزک کردن دختران مسیحی در بین مسلمانان دین و غیرت را از آنها بگیرد.

وی افزود: نتیجه این اقدامات دشمنان آن شد که کشوری با این همه رشد علمی را رواج شرب خمر، بی بند وباری و بی نمازی، بی غیرت کردند و لذا وقتی رمق دینی و اعتقادی را از آنها گرفت، به اندلس حمله کرد و خونبارترین قتل را در تاریخ رقم زد به طوری که 650 سال اذان تعطیل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق رواج مواد مخدر و قاچاق و استفاده از فضای مجازی به دنبال رسیدن به اهداف خود در کشور است، گفت: اینها هر کجا که تسلط پیدا کنند، اصلا پایبند به قانون نیستند و وقتی که دم از حقوق بشر هم می زنند، تنها برای اعمال سلطه خودشان بر مسلمانان است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان، قوی شدن است، گفت: دشمن زبان انسانیت را نمی فهمد، اما زبان قدرت را خوب متوجه می شود. لذا شرط زنده بودن در صحنه سیاست، فرهنگ و اجتماعی قوی بودن است.

وی با اشاره به اینکه اینکه دشمن هر روز یک موضوعی را شرط برداشتن تحریم می گذارد، همه خدعه است، گفت: در موضوع هسته ای که قلب راکتور اراک را پر از سیمان کردند، چقدر دشمن پای بند به قانون بود؟ نه تنها تحریمی برداشت نشد؛ بلکه هر روز شاهد تصویب تحریم های جدید هم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha