جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: اهتمام به امور مسلمانان از آموزه های رسول الله(ص) و امیرمؤمنان(ع) است و به همین علت ظلم ستیزی و دشمن ستیزی باید از اصول کسانی باشد که از سیره نبوی و علوی پیروی می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، امروز در جمع زائران و مجاوران امام هشتم(ع) در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی با بیان اینکه «دگرخواهی» و این امر که انسان تنها به فکر خودش نباشد را از ماه رمضان آموخته ایم، خاطر نشان کرد: اهتمام به امور مسلمانان از آموزه های رسول الله(ص) و امیرمؤمنان(ع) است و به همین علت ظلم ستیزی و دشمن ستیزی باید از اصول کسانی باشد که از سیره نبوی و علوی پیروی می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل مسئله اصلی را آزادی قدس دانستند، گفت: دشمنان با ایجاد گروه های تروریستی مانند داعش و... سعی کردند تا قدس مسئله اصلی نباشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه «روز قدس» را به برکت نیروهای آگاه و بیدار برگزار می کنیم، ابراز کرد: بر خلاف تلاش دشمن، امروز نیروهای با بصیرت و هوشیار مانند حزب الله لبنان در همه جای کشورهای اسلامی از کشورشان دفاع می کنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: مردم جهان در مقابل ظلم و ستمی که به مردم فلسطین، لبنان و سایر کشورها با حمایت استکبار انجام می شود و برای اعلام برائت از مستکبران و حمایت از مظلومان عالم در راهپیمائی روز قدس شرکت می کنند.

 انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha