جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره ۵ روزه «پیام رمضان» در دانشگاه کشمیر به پایان رسید

حوزه/ مراسم اختتامیه جشنواره پنج روزه «پیام رمضان» که در دانشگاه کشمیر در سرینگر برگزار شده بود، در روز پنجم با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف قرآنی پایان یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از greaterkashmir، مراسم اختتامیه جشنواره پنج روزه «پیام رمضان» در دانشگاه کشمیر در شهر سرینگر روز گذشته برگزار شد. هدف از این جشنواره ارتقاء شور و شوق اسلامی و قرآنی در میان دانشجویان و ایجاد فرصتی برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های اسلامی آن‌ها اعلام شده بود.

مراسم اهدای جوایز در این جشنواره  توسط گروه رفاه دانشجویی در گاندی باوان واقع در دانشگاه کشمیر برگزار شد و برندگان شرکت کننده در رقابت‌های مختلف جوایز و لوح تقدیر دریافت کردند. رقابت‌ها در رشته‌های مختلف شامل: قرآئت قرآن مجید، حسن نعت، حسن اذان گویی، خوشنویسی و خطاطی اسلامی برگزار گردید.

پروفسور خورشید احمد استاد دانشگاه کشمیر، مدیر میهمان این مراسم، در سخنانی به اهمیت قرآئت قرآن در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

خاکی دبیر رفاه دانشجویان در دانشگاه کشمیر نیز از تمامی میهمانان و حامیان مالی برای مشارکت و کمک در جشنواره تشکر کرد. سخنرانان دیگر از جمله آسیفه جین دانشیار دانشکده علوم اجتماعی و از میهمانان افتخاری این جشواره، خواستار سازماندهی نشست‌های مشابهی برای تقویت وحدت فرهنگی در کشور شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha